• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
Mediu
  • MEDIU
    • CALITATEA AERULUI
      • Descriere generala
      • Plafoane naţionale de emisii
    • GESTIONAREA DESEURILOR
      • Descriere generala
      • Tipuri de deseuri
      • Reciclare deseuri
    • ETICHETA ECOLOGICA EUROPEANA
      • Despre
      • Operatori economici cu eticheta ecologică
  • LEGISLATIE
    • CALITATEA AERULUI
    • GESTIONAREA DESEURILOR
    • GENERALA
  • SFATURI
  • TESTE
    • TESTE ADULTI
    • TESTE COPII
  • DICTIONAR
  • CURS IN DOMENIU
  • PROVOCARI U.E.
    • CUM FUNCȚIONEAZĂ LEGISLAȚIA?
    • INFORMARE
    • EFECTE
    • GESTIONAREA RESURSELOR
    • POLUAREA ATMOSFERICĂ
    • POLUAREA FONICĂ
    • UTILIZAREA RESURSELOR
  • DESPRE CAMPANIE
    • MATERIALE CAMPANIE
    • MATERIALE RISIPA ALIMENTARA
    • DISEMINARE MATERIALE
    • REZULTATE STUDIU
    • COMUNICATE
    • TESTIMONIALE
    • AMBASADORI
  • RECLAMATII
  • CONTACT
  • MESAJE
  • Cautare
  • Menu
  • Deşeuri de ambalaje
  • Deşeuri de baterii şi acumulatori
  • Deşeuri de echipamente electrice şi electronice
  • Deşeuri extractive
  • PCB (Bifenili policlorurati)
  • Uleiuri uzate
  • Vehicule scoase din uz

Deşeuri de ambalaje

„Ambalaje” înseamnă toate produsele realizate din orice materiale, de orice natură, utilizate pentru a conține, proteja, manevra, furniza și prezenta bunurile, de la materii prime la bunuri prelucrate, de la producător la utilizator sau consumator. Articolele „nereturnabile” utilizate în aceleași scopuri trebuie, de asemenea, considerate ambalaje.

„Ambalajul” constă numai din:

(a) ambalaj de vânzare sau ambalaj primar, adică ambalajul conceput pentru a constitui o unitate de vânzare pentru un
utilizator sau consumator final la punctul de achiziție;

(b) ambalaj grupat sau ambalaj secundar, adică ambalajul conceput pentru a constitui la punctul de achiziție o grupare a unui anumit număr de unități de vânzare, indiferent dacă acestea sunt vândute ca atare consumatorului sau utilizatorului final sau dacă servesc numai ca mijloc de umplere a rafturilor în punctul de vânzare; acesta poate fi înlăturat din produs fără a-i afecta caracteristicile;

(c) ambalaj pentru transport sau ambalaj terțiar, adică ambalajul conceput pentru a înlesni manevrarea și transportul unui număr de unități de vânzare sau ambalaje grupate pentru a preveni manevrarea fizică și pagubele datorate transportului.

Scroll to top